niedziela, 15 grudnia 2013

001. Powitanie

Cześć wszystkim! Będę tutaj publikować swoje prace. Nie są one jakieś doskonałe, cały czas się uczę na swoich błędach. Mam jednak nadzieję, że przypadnie wam coś do gustu ;)
Na dzisiejsze otwarcie mam tylko jeden prosty szablon i nagłówek. W następnej notce postaram się dodać coś więcej.
Może teraz przejdę do prac.

Szablon 001

Jak już pisałam jest dosyć prosty, ale myślę, że ogólnie wygląda całkiem dobrze.


Nagłówek chyba też nie jest jakiś najgorszy. Chociaż zawsze mogłoby być lepiej ;)


Chyba to tyle. Na razie nie mam nic więcej, ale postaram się następnym razem ;)



4 komentarze:

  1. Kuuurde, kolejny prywatny blog, a może miałabyś ochotę dołączyć do Pandy? Tak wiem, wiem, skoro założyłaś prywatnego to nie ;_;
    Szablon bardzo fajny. Nagłówek już mniej mi się podoba, ale i tak jest niezły :)
    Dodam do współpracy w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc myślałam o tym, ale w blogsferze występuję również pod innym nickiem, a chciałam, żeby ten blog był w jakiś sposób "odgrodzony" od mojej twórczości ;) Chociaż jeszcze się nad tym zastanowię ;)

      Usuń
    2. Polecam pandę na przyszłość♥

      Usuń
  2. Twoje podanie o członkostwo w naszym spisie zostało rozpatrzone pomyślnie. Dziękujemy za zgłoszenie!

    Zobacz, jak wiele możliwości daje przynależność do katalogu grafików:
    ~ możliwość korzystania z usługi "ogłoszenia tematyczne", dzięki której możesz w łatwy i szybki sposób powiadomić czytelników o konkursie/imprezie graficznej, która odbywa się na twoim blogu
    ~ uczestnictwo w zabawach/loteriach/konkursach organizowanych przez naszą wspaniałą załogę
    ~ będziesz zawsze na bieżąco (raz w tygodniu, na łamach naszego serwisu publikowany jest niejaki "informator dzienny", czyli najświeższe wiadomości ze świata graficznej blogosfery)

    Biorąc aktywny udział w życiu naszego spisu możesz wiedzieć wszystko o wszystkim. Zaobserwuj nas, komentuj, polecaj.

    * Zapraszamy na naszą oficjalną podstronę bloggerowe instrukcje, gdzie śmiało możesz samemu zaproponować temat następnego wpisu, a także dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy dotyczących opcji bloggera!

    ZAPRASZAMY :)

    http://bloggerowe-instrukcje.blogspot.com/
    http://katalog-grafikow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń