czwartek, 19 grudnia 2013

002. Chodź tu niegrzeczny chłopcze!


Cześć! Już pierwszy post za mną. Podobno najgorsze są początki prawda? Powyżej można zobaczyć sygnaturkę, nie jest jakaś najlepsza, dopiero się uczę. Szczerze, zastanawiam się nad dalszym losem tego bloga. Kto wie, może jednak przetrwa? xD
Na dzisiaj przygotowałam 3 dość skromne i podobne szablony. Postanowiłam postawić na prostotę. Jak wyszło? Nie wiem, ale myślę, że nie jest jakoś najgorzej...

Szablon 002

Z tego jestem ogromnie zadowolona. Akurat chyba podoba mi się najbardziej ze wszystkich.

Szablon 003

Prościutki szablon z Emmą. Nic dodać, nic ująć.

Szablon 004

Nie jestem fanką SasuNaru(owszem lubię yaoi, ale tego paringu akurat nie za bardzo), jednak kiedy zobaczyłam ten obrazek musiałam wykonać z nim szablon ^^

No i to by było na tyle. Możecie składać propozycje, albo nawet zamówienia. Możliwe, że jakieś przyjmę, choć nie obiecuję.





8 komentarzy:

  1. Kolejne dobre szabloniki widzę :)
    Najbardziej podobają mi się 2 ostatnie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Cieszę się, że przypadły do gustu ^^

      Usuń
  2. Czemu mnie tu jeszcze nie było? :O Szablon główny jest boski, nagłówek wymiata XD Z tej notki najbardziej spodobał mi się szablon 002 - po prostu cudowny! ^^

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)

    002- w sumie bardzo mi się podoba. Taki prosty, ale... hm... cudowny :D
    003- ten mi się najbardziej podoba. Takie delikatny *^*
    004- ten też bardzo ładny :)

    Szczerze zazdroszczę talentu.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć.
      Dziękuję za komentarz.
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń